Aduerten cias para satio y arq, ita dicit Augustinus. Non timen ebriosum in actu baptizandis, id efLaflue- rum generaliter ad ebrietatem, quia illa cõ fuertice mala non prohibet quia baptismus ab eo collato, fit bonus, non tamen quando efL ebrius, hoc efLquido rotaliter impeditur rationis vius, fecus qua do no impedit. V. de ebrio, perfecte ebrius nullo modo Baptizat. 9. nõius edit facere quod Ecclesia facit, sed ebriosus qui fiepe inebriatur, ex quo aliqua do habet lucida interualia, bens potest bap tizare, quia potest intendere id quod Eccle sia intem lit. "Q..uapropter diligenter inqui- rit ita coelius, li ille qui domi patuulum Bap ti sui, et at ebritis, aut ebriosus , q, li re di ligenter discutia non satis constiterit Bapti- zantem tu illo liberum ab ebrietates, mi- nus in conueniens efLcalem peruulum fub - conditione baptizare, quam ipsum fine Bap tismo relinquere. Nec ex hoc incurret irre gularitatis pretiam rebaptizantibus inflictat qu a illa fotu modo imponitur contra re bap- tizantes scienter & temere non autem con tra sonabilem habentes debitationem. 8. 13ebet etiam ſcire Pato chus q, scienter re baptizati, & rebaptizantes posita irregulart. |
![]() |