Aduerten cias para earum coram fuſcipere, ſed ex fola Gliarita- te, licet credat probabiliter. 9. ipſe oues meli us curabuntur per hunc quam per alium, qui a hoc ſe obligat, & earum coram in ſe reci- pit. Hoc videtur fundatum in Aristotele di- cere inTopi is cap. xv. De limitibus Linquit] idem est iudicium. Ad hoc dici potest. 9. illa Maxime Aristotelis fecundum "Petrum Ta- raterum & tirel manum, intelligitur, quando id. suod affumitur, cum eo, quod probatur,9 qualem habet similitudinem, id est, quando v- trobique est equatis apparentia veritatis. Ali o, illa? Maxima non habet locum. Inde ell, q, communiter dicitur. Argumentum afimili claudicat vuo pedes in noſtro autem propoli- ro, non est equalis similitudo. xx.que equalis ratio postolioris ad rem pollyllam, maxime ñ est in animarus qualis est ita steris, & Epiſco- pi ad ories ſuas ideo illa ratio & argumen- tum. xxxiiis probat fed potius debet in hoc di- ci ii. 1.) 9.)od issem Philosophos dicit in ip. ii. Topies, y es, ez quando dicit, 9. de limiti- bus si si id sis est loclicium, quandoquidem longe aliter seis bet pollelior exs tem tuam in animatam, tu animatam dico, propter seruos, quam Pallor, & Epiſcopus ad fuas oues. Et |
![]() |