Aduertencias para horans, poá t tzino ixoxa as. quintultim prese é tierres much̃s, ver, viej. , o sg sa a co. 6 mer, oxox. s. de meñio s. o xĩiolic, a la tarde no queliritzia el ayuno, segun lo dice S. Yho mas recebido, danris, l incla razon desto x. fe cuodie 9 s.to a xx. o. a. neltic ticuictle para letustentar y mitar la llambre, que quier que algunos discan fin testo, ni razo para esto ha siónte, puesto que pecca veritatinente et q̃he ue destiues de corriencida la digeáion, que es vaa hora despues de comer, hasta que se aca be, no por que quebranta el ayuno." mas por la cuer cieras, senadamente legun çaiecano. Na ssario, in M in s. c. 21. nu. ix. Et Angres. q. x. de vnica comeltion. x. difficult" donde dixe Xihtl eores, quo per mortum posus, re gulariter accipi tolet. "solat Ecclesia scienis, quod intum dicitur abstinentia cibi & non potus . quare licebit i.episs, ssibere visio, aut ãcitiam intervescendum & mane & vestere, quamuis ad fuit corandum ſ, & tamen, sed in dam bibitur, quisquid alis fine textu, & ratio se ad ict idon a licent, Noranter dicitur in - conclusione, regulariter accipi forent, quo- siam tunc quaedam condimenta forbalia, qui |