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Advertencias para los confesores de los naturales (Primera parte)
M. Ocharte, 1600.
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los Gonfeñores. ya
flo áores inter quos. d. Thom. Eonatien. &.
Richardus afferentessquod licet coniugatua
poll congre flumilitatio cum essis, quadam di-
stractione mentis communicet, non excedit
peccatum venisse. Secundum etiam Alber-
atius post factam constitunionem non debet il
lo dio debitum exigere, nec tristias exactum
reddere nisi cum difficultate fed tamen cá
traristo, non putat esse sis, itate. Riciss, aut si
dicit q, elecretis de s. 2. l. c. 2issi s. Ostinis ho
mo dices, Ante Eucharisti tui, prioritus elle
ab vxore aliquos diebus abit nostris, sis, non st,
quitur de debito necessitatis. l. xi. 2.g. xxxeris.
Et sic pollet cap..us illud est, vit exiss, pro-
pria s, et a vod glota exponic prohibet,
id est disius, teri. Is. Hic oratis de Orbet:is
in s. 2lis t. i. 21. 7. Et Sco. in s. litt. ix.
é tal esfectos el Sacramento de la tierrema al
vostion es resistísion de todos los peccados,
á alguno hasta en el anima del que lo refcibe
y restitucion de la falud corporal, el sion, lo cá
uiene, como se determino en el sacro Gonci
lio Tridentino se ll ra. cap. x. Y como quie
ra que todos los fizcios Sa."ranjeros de la ley
de gracia. den gracia al que los refcibe, sto
poniendo ningun tosticillisiento y la Es"re -