Aduertencias para mente á la comen. tendan fu parecer en qae el no comer carne en Sabbado es vero pas, cular de los hij.-ñoles, y no precepto grac- ras de la Ygte fia, y por tanto que obliga su nacion Española tan folamente y no a los Is dios Esta duda le fue puesta al Padre Izoclas y respondio ases. Astad qued que ritur, sali di teocalli : Sabbario abixili, te a carnios, á curillipani. Refpondeo ex iis que hablar de Consecretio. d. s. c. Q..uia dies, & exs fa. Et id ex glosa in c. illa, . 1. ix. Si tu. 1. nitius. 4. 6. xx. c. 1ltinguit dicens, q. vbi ex est cõfuetudo abstinendi scarnibus Sabbata eas tunc comedere non est peccatum, sicutis Prostra die Natistiteri, Domine, viqs ad. l. xiiicationem, eis veterior sit fine peccato. Ist fit in Catoatonia vreticit. Si tu . 1vbi vero si confuetudo is Sabbacho ix. cos, seduntur, tis tunc comedero est peccatum mortale illis ro qui eunt ad loca vos Sabbacho carnes re: comeduntur, illi eas con pollunt comedes, et vis in tuis partibus eas Sabbacho ex celsis indisse comessans: & e contrario illi qui is "'"'" ",", e confuetudine non comedunt exs ii cum ad locavbi Sabbacho eas comedistis. "'""" """ "bt comedere fecundum Con lilior |
![]() |