Aduertencias para gus vit in fcholastica disciplina cruditiss, se lt, a quam numerum articulorum Scholasti- ca ratione distinxit, fed tunc s inquiri oritur dubium, verum existies reucantur p. fi c̃litis lti aduentum credere distincto, & explicite omnes aiticulos. Cui quasitiori, ex horas tura, R, charus, & Petr, Therasitatis sentes; eis, non teneri respõder. Simplices s inestis illos tantum teneatur explicire credere, sic communiter pra, dicantur in Ecclesia, &cri manifellaret. Ecclesiasticus vius, & const, tudo. ficus est de vnitate, & Trinitate, quae pedunt nefle ex ipso actis contigitationis, se signant enim te, in nomine factis, & filitis Scititus Sanctis fierit etiam dex̃rinstare. Iisf fione, & Reterrectione. At confione, & pecca toruos remissione : hos ii quidem articulos potiunt cognoscere ex ipsi, solemnitatibus, quas Ecclesia celebrat, alios vero articulos non tam manifes los, sinentur credere impli- cite, vel̃tis ces in generali credant omne id, quod essit tecro tinet, iis acerrectefis ita eisto, iis particulari a nullo illori, difi nciant " ii uertis et alii scire numerosis, vel ordi- nem est, ut um, cum hoc vix scire possint homines multum littract, & periti. l. xctis r̃ bellus |
![]() |