Aduertencias para tulit, nisi pro aliqua cauſa manifestas vndelil . Per illud . t. Corinchio, y Si is qui fraternonis nat intervo, &c. elicit glo. August. l.osa cõmunione quemquam prohibere non poſsi- mus, nisi arrisionte contritum, aut in alitisse iudicio Ecclesiastico vel teculari nominatus atq, conuictum potest tame Sacerdos qui ex colatus criminis, occulte monere peccatores occultum, vel etiam in publico generalitere nes, sic admen fam Domini accedit, atequia de peccaris pleniteant, & Ecclesias reconcet tur, nam col. pronitentiam & reconciliartes etiam proficis peccatoribus non est corusca- sto deneganda. Precipue in arr. mortis vitas in conc. Carthagineli legitur. Scenicis aratis histrionibus, ceterisqs hcitmodi personis, ses apostatis consteriis co Deum, reconciliaris non negetur. Hate fanctus Thom. 5. P. q. 99. Æ villa la obligacion que los naturales tie- nen de recebir este distino facramento conse Christianos y como hijos de la yglesia. folo refra ver y escudrillar quel lea la cauſa de sí tan pocos le reciben, que reſpecto de la ciul- titud de los que no se reciben, son muy pe- quitos. Por vua de quatro razones [á este re |
![]() |