Aduertescias gara & Patu d. x2. & Cab Sed de aliis est dubis, quando nec verbo, nec ligno fir confeſsio fr. Antonius a Cordunt minorita in fuo de in- dulgentis, q to. relicta opinione Abus, & Mediox tenet polle efle abſolutionem lacra- mentalem iurali catu, & probat multis ratio nibsis. Vide ibi tate. Nec contra hac opinio- nem facit Conc. Florentinum, nec Tridenti num, vbi videtur neceffiria causa cognitio, quia debent intelligi regulariter, quando id fieri potest. illec opinio est valde fauorabi- lis pro indis, quãdo religiosus confelier nõ potest habere causa cognitionem obdefectum cognitionis isti omatis ind rum, & videtur facere intatiorem prius legii Cõctifi. ordini. S. iiieronimi, vs gr.tia, quam habet religio li, vt possint plenitte absolus, intelligitur e- tiam de peccatis qu .-us, qstempore cofessis, licet tunc ca non confiteantur vt habitur in- compendio vero . ab tot. 33xtrah3rdinaria quo ad fratres. c. 13. Et id sit stat rAntoni s.-, Cordistia so, in x dicti, uti O.uando infirmus in articulo mortis perdid. s.-it lo- que am simul & vi sio r.-, nis fi sur perte s it facramentum contris, nis, & ista sacra- menta fcu contetiorem, seu fi ostentias signa |
![]() |